Przydatna literatura, czyli co warto przeczytać?


  • Błeszyński J.J., Autyzm a niepełnosprawność intelektualna i opóźnienie w rozwoju Skala Oceny Zachowań Autystycznych, HARMONIA.
  • Bobkowicz-Lewartowska L., Autyzm dziecięcy, zagadnienia diagnozy i terapii, IMPULS.
  • Bogdanowicz M., Kasica A., Ruch Rozwijający dla wszystkich, HARMONIA.
  • Bogdanowicz M., Kisiel B., Przasnyska M., Metoda Weroniki Sherborne w terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka, WSiP.
  • Borkowska A. Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera, HARMONIA.
  • Borkowska A., Grotowska B., Codzienność dziecka z zespołem Aspergera okiem rodzica i terapeuty, HARMONIA.
  • Budzińska A., Wójcik M., Księga pytań i odpowiedzi zespół Aspergera, HARMONIA.
  • Delacato C.H., Dziwne, niepojęte: autystyczne dziecko, SYNAPSIS.
  • Frith U. (red.), Autyzm i zespół Aspergera, PZWL.
  • Frith U. Autyzm wyjaśnienie tajemnicy, GWP.
  • Jackson L. Świry, dziwadła i zespół Aspergera, SYNAPSIS.
  • Knill M.Ch., Programy aktywności. Świadomość ciała, kontakt i komunikacja, Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej.
  • Maciarz A., Drała D., Dziecko autystyczne z zespołem Aspergera, IMPULS.
  • Notbohm E., 10 rzeczy, o których chciałoby ci powiedzieć dziecko z autyzmem, Świat Książki.
  • Suchowierska M., Ostaszewski P., Bąbel P., Terapia behawioralna dzieci z autyzmem Teoria, badania i praktyka stosowanej analizy zachowania, GWP.
  • Święcicka J. Uczeń z zespołem Aspergera. Praktyczne wskazówki dla nauczyciela, IMPULS.
  • Olechnowicz H. Wokół autyzmu. Fakty, skojarzenia, refleksje, WSiP.